Annis Anakotta

Annis Anakotta

Groot geworden in de retail bij onder meer Pluspoint en Wave Communications. Eerder creatief directeur bij verschillende reclamebureaus en nu creatief directeur bij reclamebureau Han Snel in Utrecht. Rotterdams tot in het diepst van zijn wezen, creatief wereldburger in elke vezel.

Annis is gezegend met een grote fascinatie voor gedragsverandering.

Design Thinking

Design Thinking kan zeer waardevol zijn bij het ontwikkelen van nieuwe oplossingen voor maatschappelijke problemen. De methode helpt om snel nieuwe ideeën te bedenken en biedt bijvoorbeeld interessante mogelijkheden voor marketingcampagnes.

In de kern draait het bij Design Thinking om het niet te lang blijft steken in praten. Als het vraagstuk eenmaal is geformuleerd, dan begin je zo snel mogelijk met ideeën te verzamelen die ook maar enigszins kunnen bijdragen aan een oplossing. Dat doe je het liefst door daar zoveel mogelijk stakeholders bij te betrekken. Vervolgens werk je de rode draad die je met elkaar ontdekt in die ideeën niet uit in een rapport of advies, maar in een prototype: een manier van werken die je daadwerkelijk in de praktijk kunt testen.

Overige faculteitsleden

Sybren Tijmstra

Prof. drs. Sybren Tijmstra

Organisatie & Integratie

Margreeth Kloppenburg

Drs. Margreeth Kloppenburg

Ethiek vs. Business

Frans Bouwmans

Drs. Frans Boumans MBA

Finance Strategy

Egon Houben

Drs. Egon Houben

Risicomanagement

Walther Ploos van Amstel

Prof. dr. Walther Ploos van Amstel

Supply Chain Management

Harry Stol

Mr. Harry Stol MBA

Sales Management

Jan Scheffer

Ing. Jan Scheffer

Lean Management

Ger Hofstee

Ger Hofstee

Marketing

Guy Lubitsh

Prof. dr. Guy Lubitsh

Change Management

Pieter Klaas Jagersma
Gijs Hiltermann

Drs. Gijs Hiltermann

Financieel Management