Drs. Bas van den Beld Marketing SEO

Drs. Bas van den Beld

Bas van den Beld studeerde geschiedenis maar houdt zich meer bezig met de toekomst als web-, search- en social-mediastrateeg. Is eigenaar en oprichter van ‘State of Search’ en gastheer in radioshows op het Amerikaanse internetradiokanaal Webmasterradio.fm waar hij wekelijks een show presenteert.

Behalve op zijn eigen website publiceert hij ook op internationaal bekende sites als Searchengineland en Searchenginewatch en in Nederland op Marketingfacts, Emerce en in het verleden Dutchcowboys.

Digital Marketing

In twee dagdelen wordt het belang van zoekmachines zoals Google, portals zoals van Ilse.nl en sociale media zoals Facebook op het web behandeld. In de vermarkting van merk en dienstverlening en communicatie met klanten, nemen deze media een steeds prominentere plaats in.

Doel is om kennis te verwerven van de technieken om in de ranking van deze media een prominentere plaats in te nemen (zoals bijvoorbeeld SEO of zoekmachineoptimalisatie) en inzicht te verkrijgen in webstrategie met een visie hoe om te gaan met deze media.

Overige faculteitsleden

Sybren Tijmstra

Prof. drs. Sybren Tijmstra

Organisatie & Integratie

Margreeth Kloppenburg

Drs. Margreeth Kloppenburg

Ethiek vs. Business

Frans Bouwmans

Drs. Frans Boumans MBA

Finance Strategy

Egon Houben

Drs. Egon Houben

Risicomanagement

Walther Ploos van Amstel

Prof. dr. Walther Ploos van Amstel

Supply Chain Management

Harry Stol

Mr. Harry Stol MBA

Sales Management

Jan Scheffer

Ing. Jan Scheffer

Lean Management

Ger Hofstee

Ger Hofstee

Marketing

Guy Lubitsh

Prof. dr. Guy Lubitsh

Change Management

Pieter Klaas Jagersma
Gijs Hiltermann

Drs. Gijs Hiltermann

Financieel Management