‘The trusted advisor’
Vertrouwen win je niet van de ene op de andere dag. Het gaat om goede ervaringen en zien dat het belang van de ander voorop gesteld wordt.
In onze hedendaagse snelle en digitale economie moeten we harder dan ooit werken aan onze kennis en vaardigheden. Maar dit is bij lange na niet genoeg! Uiteindelijk gaat het erom dat je het vertrouwen krijgt. Van je klanten, maar ook als je niet met ‘directe’ klanten werkt zijn er veel stakeholders waar je mee te maken hebt. Als projectmanager van je opdrachtgever, als specialist van je medisch manager, als afdelingsmedewerker of -manager van je baas en voor uitbreidingsplannen van je eigen praktijk van de gemeente of andere instanties.
Dit boek is voor veel mensen interessant, of je nu als arts werkzaam bent of als adviseur of accountmanager. Iedereen heeft anderen nodig om iets voor elkaar te krijgen en dat heeft vaak te maken met vertrouwen – over en weer. Het boek neemt je stap-voor-stap mee in dat wat nodig is om vertrouwen te krijgen en op te wekken, een must-read voor alle adviseurs, (zorg)managers en zorgprofessionals. Veel lees- en leerplezier!