Digital Healthcare Studiereis

Studiereis - September 2017

Inspiratiereis voor Digital strategies

Van 24 tot 30 september op inspiratiereis

Zorgorganisaties hebben steeds meer uitdagingen in snel veranderende markten. Onze economie en het gedrag van consumenten wordt steeds meer digitaal. Nieuwe marketingcommuncatie- en onderzoekskansen dienen zich aan, marketing bijvoorbeeld verplaatst zich naar sociale netwerken en zorgconsumenten bepalen zelf hoe en wanneer ze communiceren.

Zorgorganisaties kunnen meer dan ooit tevoren nieuwe relaties met hun zorgconsumenten bouwen. In dit veranderende speelveld ontstaan er tal van nieuwe kansen voor zorgondernemers. Hoe ziet die transitie van analoog naar digitaal er uit?

Het is een uitdaging in de praktijk te ervaren op welke manier Amerikaanse organisaties dit doen en welke strategie zij volgen om succesvol te zijn in de digitale wereld.

Wat je moet weten over deze reis

VvAA Business School organiseert van 24 t/m 30 september een unieke inspiratiereis naar de Verenigde Staten. Hoe organisaties deze razendsnelle veranderingen, deze digital changes in hun voordeel kunnen laten werken, is de rode draad van de inspiratiereis.

Lezingen van toonaangevende hoogleraren, bedrijfsbezoeken aan zorgorganisaties die al succesvol gebruik maken van de digitale mogelijkheden en presentaties van praktijkcases door top-executives in andere marktsegmenten, vormen de ingrediënten van deze zevendaagse studiereis naar de Verenigde Staten (St. Louis, Los Angeles en San Francisco).

De studiereis digital health strategies change is ontwikkeld voor zorgprofessionals, zorgmanagers en bestuurders die een scherper inzicht willen verwerven in de digitale ontwikkelingen waar hun organisaties mee geconfronteerd (gaan) worden. En die persoonlijk inspiratie op willen doen voor de toekomst van hun eigen business.

Aan bod komen strategische thema’s als de explosieve groei van commercie op internet, de kracht van sociale netwerken, de mobiele connectie met consumenten en het opzetten van digitale business modellen. Centraal in deze thema’s staat de transitie van analoog naar digitaal. De reis voert langs topinstituten als Stanford, Apple, Uber, Kaiser Permanante, Keck Medicine, Disney, Mercy Virtual, Cedars Sinai en startups die hun succes in de zorgmarkt bewezen hebben.

We gaan achter de schermen van deze bedrijven kijken en krijgen presentaties van het topmanagement van deze ondernemingen. Wij vliegen vanaf Schiphol met United en verblijven in drie voortreffelijke hotels. In het programma is een gezamenlijk bezoek aan een MLB baseball wedstrijd opgenomen.

Wij willen graag van je weten of je belangstelling hebt om deel te nemen aan onze inspiratiereis omdat we midden in de voorbereidingen zitten. De kosten van de inspiratiereis bedragen € 6.950,- waarin alle kosten zijn inbegrepen.

De reisleiding is in handen van Ger Hofstee en Sander Cannegieter. Heb je meer informatie nodig mail of bel ons dan. Meld je als potentiële deelnemer en wij houden je op de hoogte.

Join us!

Pré-registration

We zijn druk met de voorbereidingen bezig van onze studiereis, dus als je interesse hebt om mee te gaan, vul dan hieronder de pre-registration in. Dit verplicht je tot niets. Wel ontvang je hiermee van ons zo snel mogelijk meer informatie en het definitieve aanmeldformulier.

Starttijd

12:00 am

24 september 2017

Eindtijd

12:00 am

30 september 2017

Adres

Los Angeles