‘Anders leren kijken’

Albert Einstein zei ooit: “Je kan een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.”. Je hebt dus een andere manier van kijken nodig om tot een oplossing te komen voor een probleem. De gezondheidszorg verandert razendsnel. Discussie over marktwerking, steeds mondiger wordende zorgconsumenten, meer keuzevrijheid en toenemende concurrentie vragen om het ontwikkelen van een heldere strategie, ondernemerschap, creatieve productontwikkeling, leiderschap en het herontwikkelen van jouw organisatie. Maar door bovenal ‘anders te kijken’ naar de gevestigde processen, je patiënt als klant te zien en naar de strategie.

Faculteit
Tijdens je opleiding aan de VvAA Business School leer je op een andere manier kijken. Naar je organisatie, naar de zorg én naar jezelf.
En daar spelen onze vakkundige en ervaren professoren en docenten een cruciale rol in, wij stellen ze graag aan je voor.

Academic director

Ger-HofsteeGer Hofstee studeerde marketing, marketing management en bedrijfskunde. Ger heeft gewerkt als productmanager, salesmanager, marketing manager, commercieel directeur, algemeen directeur, voorzitter groepsdirectie en CEO. Heeft daarna meer dan 100 projecten gedaan in consumenten-, industriële- en dienstenmarkten, om organisaties markt- en klant bewuster te maken en aan strategie-, product-, merk-, communicatie- en digitale ontwikkeling.

Hofstee was vijf jaar decaan van de Ricoh Business school in Den Bosch en jarenlang MBA-programmadirecteur en -decaan van het IBO in Leusden. Heeft 14 boeken geschreven over marketing waaronder ‘10 Stappen marketingmethode’, ‘Master in Marketing’, ‘Changing the rules’ en de op Internet verschenen ‘Alle 25 goed!’ en ‘Van analoog naar digitaal’.

Professoren en docenten

Sybren Tijmstra

Prof. drs. Sybren Tijmstra

Organisatie & Integratie

Margreeth Kloppenburg

Drs. Margreeth Kloppenburg

Ethiek vs. Business

Frans Bouwmans

Drs. Frans Boumans MBA

Finance Strategy

Egon Houben

Drs. Egon Houben

Risicomanagement

Walther Ploos van Amstel

Prof. dr. Walther Ploos van Amstel

Supply Chain Management

Harry Stol

Mr. Harry Stol MBA

Sales Management

Jan Scheffer

Ing. Jan Scheffer

Lean Management

Ger Hofstee

Ger Hofstee

Marketing

Guy Lubitsh

Prof. dr. Guy Lubitsh

Change Management

Pieter Klaas Jagersma
Gijs Hiltermann

Drs. Gijs Hiltermann

Financieel Management

Dr. Gert-Jan Melker

Dr. Gert-Jan Melker

Strategisch Management

Jelle Drijver MBA

Jelle Drijver MBA

Digitaal ondernemen

Toon Gerbrands PSV

Ing. Toon Gerbrands

Teams motiveren

William Goossen Windesheim

Dr. William Goossen

ICT & Webmanagement

Ing. Levie Hofstee Neurocast

Ing. Levie Hofstee

Digital Tooling

Drs. Bas van den Beld Marketing SEO

Drs. Bas van den Beld

Digital Marketing

charles laurey

Drs. Charles Laurey

Bruggen bouwen

Egge van der Poel Artificial Intelligence Erasmus

Dr. ir. Egge van der Poel

Quantitative Methods

Thedoor Melchers Venture Capital Private Equity Greenberg Traurig

Mr. Thédoor Melchers

Private Equity & Venture Capital

Wim van der Meeren CZ CEO
Dr. Nicky Hekster

Dr. Nicky Hekster

Artificial Intelligence

Roel Nuyts MSc

Roel Nuyts MSc

Digitale ontwikkelingen in de zorgmarkt

Drs. Arjan Eikelenboom

Drs. Arjan Eikelenboom

Blockchain in de zorg